Klockrena kommentarer..

Datum: 2011-01-26 - Tid: 16:25:44 - Kategori: Babbelbyxa
Jag och Andreas (11år) sitter och äter fattiga riddare och så här låter samtalet (i bakgrunden hörs radion);

A: Jag vill också ha en dag uppkallad efter mig!
Jag: Jaha, men gör något stort då?
A: Som vad?
Jag: (ironiskt) typ.... sitt och bajsa bak-och-fram?
A: Men det har jag redan gjort, TVÅ gånger!

Hahahhahaha.

En stund senare....
Andreas delar sin fattiga riddare med gaffeln och jag suckar.
Jag: Vad är detta Andreas (håller upp kniven för att han ska använda den)
A: .....En kniv
Jag: Och vad använder man den till?
A: Att skära med.
Jag: Jaha, använd den då?
A:Nej, den är så vass, det är ju farligt! 

Sanslöst hur kul en elvaårig bror kan vara ibland.. ;)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback