My day!

Datum: 2011-01-31 - Tid: 17:40:47 - Kategori: Babbelbyxa
Hejhopp!
Skolan idag var helt okej. Hade no-redovisning. Det gick väl helt okej.
Det enda roliga idag var lätt slöjden!
Jag och Ida bestämde oss för att vi ska sy varsin onepiece!
I underbart härliga färger, som tillexempel rosa,orange,grön och blå. Randigt.
OMG. Men det är feint.
Vi har iaf sagt att vi en dag ska gå omkring med dom. I skolan. Herre, det kan bli vackert... 
Ikväll har jag match i önnered med bredd. ;)
Matchen börjar halv nio, så  jag kommer hem riktigt sent. Jag som är trött nu? xD
Pussar! <3


Fotograf: Kajsa Bengtsson  @  http://kajben.deviantart.com/

sommaren 2010, slår allt.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback