Öron manchett? eller...?

Datum: 2011-03-10 - Tid: 12:42:00 - Kategori: Fashion and beauty
Ear cuffs. Väldigt inne nu. Jag rådissar dock de man har runt hela örat med fjädrar på. Det ser enligt mig bara ut som att det växer olikfärgade fjädrar bakom öronen på en.. Och det är ju aldrig fint... Däremot gillar jag denna ear cuff ( ller öron manchett som google translate vill kalla det) som Victoria Törnegren har på sig.
Less is more, det stämmer verkligen i detta fall. Så himlans snyggt.

Den person som sitter inne med info om var man kan köpa metallgrejen till själva "ear-cuffen" får gärna hojta till på min mail : [email protected]
Tack så mycket! 


Image_large
Bild: Victoria Törnegren. (
http://nyheter24.se/modette/victoriatornegren)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback