Söndag - solsidantradition!

Datum: 2011-03-06 - Tid: 23:00:18 - Kategori: Babbelbyxa

Hej!
Mina tjejer drog för ett tag sedan! Nu har jag plockat fram allt jag ska ha med mig imorgon och så.
Synd att helgen ska ta slut så fort. Men nästa helg blir ändå awsome! Och jag fyller år om 13 dagar. Det fungerar det med! 16 vårar. Känns rätt okej alltså. Övningsköra, vågar man ?

Denna dagen har vart toppen, det ska definitivt avslutas med en god natts sömn.
Jag älskar att vakna upp av anledningen att ljuset lyser in genom fönstret!
Vet dock inte om det är ljust klockan halv åtta på morgonen, men det märker jag väl.
Nu ska jag rota fram solglasögonen, och sedan blir det sängen för mig.
Natti!


2009.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback